Wednesday, July 6, 2011

keranaku kau menangis

kenapa dgn aku...apesal aku nie bodoh sgt??aku xsepatotnya buat camtu..hidup aku tok org insan yg aku sayangi tp naper aku masih nak melukakan ati dia??kenapa itu pun aku xboleh nak pk??mane perginya janji2 aku yg xkan melukakan atinyer??

dia hidup aku..dia nyawa aku..dia yg menyalakan sinaran dlm kehidupan ku..tp kenapa aku masih mampu melukakan atinya??org macam aku nie mmg xsedar diuntung...selalu jerk menyusahkan org...patut la hidup aku byk sangat halangan dan dugaan...

YA ALLAH,

kau berilah hambaMU ini petunjuk yg benar agar aku tak lagi menyakiti atinya...sesungguhnya hambaMU ini bersyukur dgn apa yg KAU berikan kepadaku...cuma hambaMU ini yg xpandai nak menghargainya...sesungguhnya hambaMU nie memohon agar KAU berikan sedikit masa agar ku dpt buktikan yg hatiku ini benar2 hanya untuknya dan pastinya xde sesape yg boleh merampas hati ini darinya...

aku akan cuba untuk tidak melukakan hatimu lg tp aku xmampu untuk berjanji yg aku xkan buat kau menangis lg..ape yg boleh aku janjikan kepada mu.."setiap kali airmata mu menitis,pasti airmataku turun gugur membasahi pipi...

kau penawar ku ...MAAFKAN daku..

No comments: