Tuesday, June 28, 2011

KesabaraN membaWa KebahagiaaN

Betul kata pepatah Yg mengatakan kesabaran akan membawa kebahagiaan..

Begitu juga dengan aku..
Terima kasiH Ya ALLAH kerana KAU telah memberi sedikit Kebahagiaan dalam hidup hambaMU ini...sesungguhnya aku amat bersyukur kepadaMU..begitu kuat dugaan dan rintangan yg KAU berikan selama ini kepada hambaMU,akhirnya KAU telah mengurnia kebahagiaan..aku tahu dan sedar bahawa semua ini adalah ujian bagi hambaMU agar mengenal erti kehidupan sebenar dalam kesabaran..

Alhamdulillah akhirnya aku telah menemui kebahagiaan dalam kesabaran..selama nie hidup aku penuh dengan dugaan,berbagai halangan terpaksa aku lalui tanda sesiapa disisiku..aku hanya mampu berdoa dan mengharapkan ehsan dariMU Ya ALLAH..

TP kini KAU telah kurniakan seseorang untuk berada disisi menemaniku dikala kesedihan mahupun gembira..kami berkongsi suka duka bersama.walaupun kehadirannya tidaklah menyerlah seperti mana org lain tp itu cukup membahagiakan aku...

Untuk insaN yg tersayang...
Thanks coz sudi mengharungi suka duka bersamaku..thanks kerana kau menerima aku seadanya walaupun kau tahu hidup aku xseperti mana org lain yg hidup dalam kebahagiaan,namun kau sanggup pertaruh dan pertahankan cintamu terhadapku...kau sanggup korbankan segalanya agar melihat aku bahagia...
aku berjanji yg aku xkan mempersiakan dirimu syg..aku akan sentiasa bersamamu sehingga keahkir hayat ku...tiada apa yg dapat pisahkan kita melainkan MAUT.. itu janjiku kepadamu...

aku mengharapkan agar perhubungan ini akan berkekalan..Insyaallah kalau dah jodoh,kami akan hidup bersama..AMIN...

No comments: