Tuesday, March 8, 2011

hujan OH hujan....




errmm...arinie seharian bumi klate disirami titisan airmata bidadari...ase segar sgt coz agak lama panas terik..walaupun cuaca sebeginie agak menghalang pergerakan,aku masih mampu teruskan kerja harianku...
berbekalkan baju n seluar givi...biasa ler lau hanya ader moto nie...itu jerk yg aku mampu..apepun aku bersyukur ler..Dia da banyak berjasa pada ku...thanks DAX4526...
seharian arinie aku men ujan..lamer suda xmen ujan...maklom la da besar nie lau dok umah men ujan tu ase malu...nie lau nek moto org xckp ler sgtkan..ase tenang n lega sgt aku arinie..tension lam benakKU pun ase hilang skit...sesungguhnya setiap kejadian yg ALLAH berikan tu ader hikmah n nikmatnya...cuma kita sebagai insanNYE saja yg perlu pandai menerima setiap yg dianugerahkan...

No comments: