Saturday, March 5, 2011

Jiwa KacaU

errmmm...tah ler..xtau aku nak ckp n nak watpe lg...tiap kali aku terfikir,tiap kali tu la aku temui jalan buntu..bak kata pepatah,nak ku luahkan mati mak,nak ku telan mati bapak..
kenape la semua nie harus terjadi..ku ingatkan biler camnie dapat mengerat dan mendekatkan lg perhubungan tp cam jd sebaliknyer..aku xtahu canne harus ku lakukan agar semua berpuas hati..asenyer aku xpenah nak bezakan sesaper..semua ader lam ati aku tp biler semua nie aku dgr dr belakang,aku mula berfikiran lain...TolongLah ngan wat camnie..aku juba menghormati n cuba xmenyusahkan sesaper..andai kata aku salah n aku harus membalas ape2 cakap la kat aku,jgn memburuk2kan diriku dibelakangKu..
ape yg aku ckp nie bkn sekadar luahan saje2 tp hakikatnya ia luahan atiku yg kekusutan dan luahan nie aku tujukan kat semua kwn2,sahabat handai n semua keluargaKU...
andai kata terdapat kesalahanku tolonglah bersemuka dgnKu agar aku dpt memperbetulkan semuanya...aku xkisah jika keputusan yg akan ku lakukan itu terpaksa mengorbankan kebahagianku..asal org sekelilingku bahagia ku akan lakukan selagi termampu...

2 comments:

Lipasfly MoonCraft said...

anda melakukan satu kesalahan, memandu melebihi had laju yang dibenarkan, sila langsaikan saman anda sebelum 10 mac 2011 atau nama anda disenarai hitamkan

akOapEz said...

salah laku jalan raya lak??biler n katner??