Wednesday, January 12, 2011

Hari raYa Yg Ku rasakan suraM...

Semua org tau Hari Raya..setiap org pasti akan menyambutnya dgn hati yg gembira bersama-sama keluarga tersYg...tp aku sebaliknyer...tHn lepas iaitu thn 2010 adalaH hari raya yg cukop memilUkan hatiKu..akU langsuNg xde perasaaN n keiNginan ok menyamBut hari raya..

akU tahU xpatot akU cP sedemikiaN tp hakikatnyer tu ler Yg terbUku lam ati keciKku nie...
hari raya puasa,aku hanya pegi solat n pastu aku blk umah n tito jerk..YG aku jumpa dan sempat bermaaf-maafan ialah ngan makcik,pakcik n Kupu2KU..nak bermaaf-maafan ngan mama,abah n adik2 sumer xde bersamaKu..diorg sumur raya kat umah abahKu..raya kedua br ler parentKu blk..akU keseorangan..aku nak ke sana xde kenal sesaper so mmG aku xpegi ler...mmg ler org nampak aku nie relax n hepy tp hakikatnyer atiku sengsara tp ader ke org len kesaH??
errmmm...

Raya haji ku ingatkan berubah dan memberi sinaR toK ku tp hakikatnyer maKin suram...seperti biasa parentku lambat jerk blk..aku Pun xase suasana tu dan Ku wat keputusan pegi kl n jln2...raya haji ku samBut lam perjalanan kB - kL...mmg ler biler ku pK2kan tu keje giler tp toK menGubat hatiku yG laara,tu jerK yg dpt ku lakUkan...

akU haraPkan raya tHn nie akan memberi sinaR baru toK ku dan semua keluaRgakU...

No comments: