Tuesday, January 11, 2011

hArI yG meNghaNcuRkan HiduPku...

03 Ogos 2006 adalah tarikh keRaMat bgku...Kerana harI nie la hiduPku da xcam dulu...aku terPaksa tinGgaLkan byk benda Yg aku suka..
Pada jaM 19:30 aku Telah terlibaT dalam 1 kemalaNgan jalaN raya..timE tu Hujan riNtiK2..akU on da waY bLk uMah dR Jumpa MMbr..xsempat aku mengelaK tiba2 sebijik kereta membuat pusingan U dpn aku..aku break tapi disebabkan jalan basah,motokU tetap tersereT dan aku terus merempuh kereta tu..time tu xde pe yg aku ingatkan selain MATI..tp aku xde pe2 n aku boleh lg bgn tgk moto..tup2 aku jalan nak pegi kat owner kereta aku langgar tu,aku terjatuh secara tiba2...br ku sedar Yg paha akU da pataH...muka aku lak terkoyak..lebih kurang 1 jam aku menggunggu ambulan,mmbr2 da memenuhi time tu bersamaKU..ader gak yg mmbr aku mai n nangis2..aku turun sedis..setiba aku dihospital aku,aku dimskkan lam blk xray..pastu aku dimskkan lam icu..time tu la mukaku di jahit tanpa bius pun...perrhhHH...ALLAH jerk tau betapa sakitnyer..selesai sumer aku dimskkan lam wad...

akU merahsiakan dr pengetahuan famili ttg nie..mmbr baik Ku (PIAN) n mmbr2 len siap ckp lg xpe,dia sngguP jaga aku..tp sumer yg Ku rancanG xberbelah kpd Ku,Polis telah memberitahu parentKu ttg nie..Pg tu lam kUl2pG tu jugak parent akU (abah n mama,adik2 aku,epI n abG yee) mai Kl tanpa pengetahuan akU..

lebih kUrang kUl9pg,doktor mai kat aku n ckp aku kena wat operation skrg..doktoR berikan Ku sepucuk surat tok aku baca n t/tgn..siap jerk baca,aku nak menandatgn surat tu,tup2 (cam lam drama) kelibat parentKu semua da msk n berada tepi aku..parentKu ckp sabaR..time tu abaHku yg menandatGn surat tu n berikan semangaT kat Aku..4jam akU laM blk pembedahan tu akhirnyer akU kuar..selesai ler pembedahan Ku..selepas 3 hari akU dibenarkan blk umah..


No comments: