Wednesday, January 26, 2011

siApa Aku diHatimU....

SemakIn dekaT aku cuba mendekati diriMu semakIn tu lah aku rasakan seperti ade 1 jurang Yg memisaHkan kita...kenapa semua nie harus berlakU??ingatkah kau pada janji2 kau padaKU??

akU sendiri tidaK pasti ape Yg aku harus buaT ...tiap kali ku fikirkan,pasTi aku dirundung persoalan Yg sama...adakaH aku nie bersalaH??apekaH yg memBuatkan kaU slalu menjaUhkan diri dr KU??
ataU mungKin akU nie xlayaK toK bersama kaU...akU sedar siapa diriKu tp kaU xseharusnya buaT ku sebegini...akU juGa mempunyai hati,jiwa dan perasaan..akU juga ingin dikasihI dan disayanGi...sepertimana Yg kau tahu,hidupku selama nie pun xpernah Pun bahagia...suka dukakU hanya akU yg tanggUng dan tiada siapa Yg tahu betapa aku dahagakan kasih sayang...luarannyer akU seorang Yg cukup ceria n coOl tp hakikatnyer x...

kehadiraN kau dlm hatiKu membuatkan hiduP ini ceria daN bersinar tp hanya tok seketika....
kenapa harus jd sebeginie??tolonglaH..aku rayu padamu agaR berterus terang..jgn biarkan diriku dlm persoalan... sekurang-kurangnya aku tahu ape Yg tersirat dihatimu...
mendiamkan diri bkn satu penyelesaian masalah..sesungguhnya kita xboleh lari dr masalaH tp tidaKkah kau terfikir seperti mana aku fikir??boleh ke kau terus hidup dlm keadaan sebeginie??

apepUn Yg terjadi akU akan cuba pertahankan perhubungan kita...

tp... 

kalau dah bkn jodoh kita maafkan akU kalau diri iNi akan pergi meninggaLkan diriMu....

2 comments:

tina said...

MENGAPA ADA HATI YANG SEMULUS INI. JANGAN DISAKITI PERASAANMU DENGAN MENANTI SESUATU YANG TAK PASTI. DAN JANGAN DIRAJUK PADA YANG TAK SUDI. HANYA DIA YANG TAK PASTI TENTANG DIRIMU. MUNGKIN ADA YANG LEBIH MENGENALI HATI NURANIMU. CARILAH DILUAR SANA. MUNGKIN KAU AKAN TEMUI WAHAI ADIKKU, KERANA TUHAN PENENTU SEGALANYA.

akOapEz said...

maafkan sy kerana terlalu lama meninggalkan blog smpikan sy xterbaca komen2..hari nie lam sejarah sy mulai menemui kebahagian..alhamdulillah atas berkat kesabaran sy selama ini,telah membuahkan hasil yg sangat manis dalam hidup sy..