Saturday, January 22, 2011

Terima KasiH Drku Buat sHah,kakYie n maN...

Pada 14-15Hb Januari baru2 nie akU g bermesyuarat d' terenggaNu...aku menginap kat oteL seri maLaysia kat bandaR ganu jerk..aku g ke sana nGan mmbr opis akU...sepertI semua sedia makLom ler,bermesyuarat or kursus nie ader gak masa lapaNgkan...
keje akU senanG jerk,amiK n sediakan pe Yg patut tok dimasuKkan lam weB yg aKu jaga...
so xde la byk sgt keje Ku nie...tambahan laK dibantU oleH staff2 opIs ku Yg laiN...
mlm 14hb tu akU berhajaT toK kuaR ronda2 n makan kat ganU,
kebetulan akU dapat taU yg shah n kakyie bLk kampOng so akU callIng2 ler diorg...seperti Yg dijanjikan lam Kul10 mLm diorg pun mai ler nak jemput aku kuar tp akU lak xbeloh kuaR coz lam jaduaL asaL aku kena siap sedia tok g capture pIc2 toK dimskkan lam web...tgGu punya tgGu,tup2 cancel lak...hangIn gaK ler akU jap..pastu terus jerK aku n staff kuar ngan shah n kakyie..kami kuar berEmpaT jerk...
akU n mmbr akU dibawa mkN2 kat pulaU kaMbIng kater shah..smpi kat kedaI tu best gak ler...lepak2 mkn smpi kenyanG...lam masa Yg sama akU roger maN lak,ajE yg paYOng....
huHuHuHuhu...pastu on da waY blk lak,maN yg bwk akU n mmbr ronda2...lebIh kurang sejaM ronda maN hantar aKu n mmbr blk...pUas giler ades...
akhir kaTa,akU ucaPkan byk2 tima kasih kaT shaH n kakyie coz banje sy n mmbr mKn....
tok maN gak,tHanks coz bwK kami roNda2 n hantaR blk....


2 comments:

Unknown said...

wah........ makan ape bro?

akOapEz said...

makan gorenG2 jerk...cam chicken chop,kopOk n sardiN roLL...
hUhuhuhuHu..layaN ler gaK...